joi, 10 februarie 2011

Hibiscus

   Am şi un premiu de la EL, am preocupări oarecum şi horticole închinate şi LUI, un altar cu de toate cam felurite plante, în amestec şi cu gazon, cam în fiecare an îl măresc cumva, acum are cca. 2,5 ari, e în cîmp deschis.
   Şi lîngă casă am diferite spaţii cu plante închinate LUI, şi în lucru un solar-seră poate, în camera mea toate plantele-s închinate LUI, în cameră temperatura variază iarna de la cca. +1 pînă la cca.+27grd.ces.= dimineaţa-seara.
   Trandafirul chinezesc din camera mea înfloreşte în acest an începînd de la mijocul lui ianuarie, nu ca de obicei din vară pînă venea iarna, e premiul de mulţumire ce şi la făcut EL, să-l ştiu şi eu, şi voi cunva.
    Am primit diverse îndrumări cu privire la ce-I închin LUI în domeniu horticol, nu totdeauna am fost pe fază, am mai şi greşit uneori, şi m-a penalizat cunva.
    EL doreşte atenţie din partea noastră, respect şi de-I şi închini cîte ceva ce-ţi place şi ţie, să-l îngrijeşti în numele SĂU e ceva extraordinar.
     Eu am greşit cîndva, şi I-am promis de mă va scăpa. şi m-o scăpat, îi voi înălţa o biserică, a trecut mult timp şi încă mai am de lucru, am  altarul, şi altele în lucru, EL nu vrea neapărat un templu, cît te pricepi, e bine ce-I închini în comuniune cu EL totuşi.
     Nu e prea pretenţios, doreşte să-L ştim, respecta, cu frică de nu se poate altfel, şi cît mai curînd să-L şi credem pentru că-I sîntem datori vînduţi, şi nu-L prea ştim încă majoritatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu