marți, 22 februarie 2011

Greşesc plătesc

   În librărie, d-na încă tînără, disuţii pe teme diferite şi despre credinţă, ei i se pare că EL ar vrea ceva, simte că e atenţionată cumva, nu se pricepe deloc, eu cumva în grabă, îi zic că EL va veni pe pămînt şi ea fiind destul de tînără încă poate să-L afle în acele viitoare transformări lumeşti-Divine.
   Acasă, constat că-s pedepsit destul de serios, pierd viaţă, oare dece?, alarmat îmi rezum urgent trăirile trecute, şi aflu cam destul de repede unde I-am greşit : nu trebuia să mă amestec între EL şi d-na din librărie obligîndu-L cu ce drept? să o ţină-n viaţă, pînă vine EL la noi, remarcabil.
   Urgent a doua zi, îmi  cer imediat iertare de la  EL, şi planul de îndreptare iL propun, şi trec la acţuine cît de repede pot, trec peste alte treburi, EL e prioritatea mea nr.1, cînd îL pricep. În librărie, d-na chiar e plăcut surprinsă de acţiunea mea, poate se va putea apropia şi ea de EL cumva, speră şi discuţia e mult mai evoluată în dezbateri spirituale, şi-i zic că am fost atenţionat-pedepsit aspru, dar îs învăţat, mai mult decît să mă părăsească mai bine să mă pedepsescă, toată viaţa am fost tot pedepsit şi nu L-am simţit deloc, acum cînd e mai mereu cu mine, să risc, nu concep defel renunţarea la EL, orice ar fi.
   Aşa află d-na că trebuie să se-ndrepte, şi-şi dă seama oarecum trezită că e atenţionată printr-o suferinţă apropiată, se vede că-i preocupată de îndreptarea sa, îi dau şi adresa de blog, şi o informez şi de alte acţiuni ce EL le doreşte şi le practic pe net.
   Deci cam aşa acţionează EL vînînd doi dintr-o lovitură, îndreptîndu-ne cumva, eu crezîndu-L, dar mai am de învăţat, cam aşa, prin trăiri, din greşeli, iar ea, o îndreptare începătoare altfel poate.
   Nu contează vîrsta, starea, ocupaţia, felul de a fi, în orice fel te afli, important e să-ţi deschizi gîndul spre EL, şi să nu-L mai părăseşti cît exişti, de nu L-ai aflat pînă acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu